Pages

Tuesday, July 5, 2016

Novi Renault CLIO R.S. i novi Ranault CLIO GT LINE s Akrapović ispušnim sustavom

Related Posts


Novi Clio R.S. 200 EDC, Clio R.S. Trophy Akrapovič 220 EDC i Clio GT-Line uzimaju unaprijeđene elemente novog Clija i dodatno ih poboljšavaju oslanjajući se na bogato znanje i stručnost Renault Sporta. „U novi Clio R.S. ugradili smo svu Renault Sportovu tehnologiju za istinski vozački užitak. Kupcima će od početka prodaje na raspolaganju biti tri vrste šasije i dva motora. Ovim modelom uvodimo iznimno učinkovit inovativni sustav osvjetljenja R.S. Vision, Renault Sportov jedinstveni svjetlosni potpis”, objavio je Patrice Ratti, glavni direktor odjela Renault Sport Cars.



Ispušni sustav, motori, šasija: jedinstveni paket u segmentu

U izvedbi Trophy dostupan je s dva benzinska motora (200 KS i 220 KS) u kombinaciji sa šesterostupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom EDC s polugicama za mijenjanje brzina na upravljaču. 


To je jedini automobil u klasi dostupan s tri vrste šasije, što kupcima omogućuje prilagoditi Clio R.S. svojim željama. Na raspolaganju su šasija Sport sa 17- ili 18-inčnim naplatcima koja naglasak stavlja na prilagodljivost i svakodnevnu uporabu; kruća šasija Cup s 18-inčnim naplatcima koja donosi savršenu ravnotežu između voznih osobina na cesti i na stazi te šasija Trophy s 18-inčnim naplatcima, spuštena za 20 mm sprijeda i 10 mm straga za vrhunski užitak u vožnji.  

Inačica Trophy jedini je automobil u klasi dostupan s jedinstvenim ispušnim sustavom preuzetim od konceptnog automobila Clio R.S.16, razvijenog u suradnji sa specijalistom za ispušne sustave Akrapovičem. Rezultat su trenutačno prepoznatljiv zvuk i žustra ubrzanja. Patrice Ratti rekao je: „Surađujemo s poznatim stručnjacima koji svoje proizvode razvijaju za sudjelovanje u utrkama, poput Akrapoviča, kako bismo još snažnije povezali stazu i cestu”.


Motor snage 200 KS dostupan je sa šasijama Sport i Cup, a izvedba sa 220 KS u inačici Trophy. Inačica Trophy sa 220 KS odlikuje se najboljim performansama u klasi. Ubrzanje od 0-100 km/h traje samo 6,6 sekundi, ubrzanje od 0 do 400 metara 14,5 sekundi, a najveća brzina iznosi čak 235 km/h. Clio R.S. donosi inovacije i dosad neviđenom opremom u klasi, uključujući Launch Control, sustav R.S. Drive koji omogućuje odabir između triju načina rada (Normal, Sport i Race), aplikaciju R.S. Monitor i amortizere s hidrauličkim prigušnicima koje je Renault Sport razvio za utrke u reliju.



R.S. VISION: svjetska premijera višenamjenske LED tehnologije osvjetljenja

Prednji kraj novog Clija R.S. vizualno je proširen posebnim prednjim odbojnikom i upotpunjen višenamjenskim LED svjetlima u obliku „ciljne“ zastavice nazvanima R.S. Vision koja mu daju prepoznatljiv izgled i izvrsno osvjetljavaju cestu. Ta ekskluzivna tehnologija, prvi put viđena na konceptnom automobilu Clio R.S.16 objedinjuje svjetla za maglu, svjetla za skretanje, pokazivače smjera te kratka i duga svjetla kako bi poboljšala vidljivost noću. Novi Clio R.S. krase i novi 18-inčni naplatci i posebni pragovi. Straga se nalazi sportski spojler, funkcionalni difuzor i dvostruka ispušna cijev, a stražnja svjetla poput prednjih krasi potpis u obliku slova C. Logotip Renault Sporta (R.S.) nalazi se ispod Renaultovog znaka na prednjem kraju automobila, na kotačima i na stražnjem kraju.


GT Line, prepoznatljiv dizajn

Paket GT Line novom Cliju donosi sportski izgled s upečatljivim elementima koji ga čine prepoznatljivim na prvi pogled. Clio GT-Line krase tamnosivi usisnici zraka u prednjem odbojniku i bočni pragovi (poput Clija R.S.) 16- ili 17-inčni naplatci te jedinstveni ispušni sustav s kromiranim završetkom ispušne cijevi i tamnosivi umetak stražnjeg odbojnika. Unutrašnjost Clija GT-Line plave je boje i krase je upravljač preuzet iz Clija R.S. presvučen perforiranom kožom s oznakom GT-Line, sjedala s posebnim presvlakama također preuzeta iz Clija R.S. i aluminijske papučice koje ističu sportski duh automobila.   






via : http://zumzumauto.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment