Ovogodišnji teniski turnir Mercedes Cup u Stuttgartu bio je pravo mjesto za predstavljanje šeste generacije karavana na osnovi E-klase. Inovativni inženjering i uvjerljiva koncepcija prostora čine ga najinteligentnijim karavanom u povijesti Mercedes-Benza.
Put do titule najinteligentnijeg karavana nije bio ni lak ni kratak. U kolovozu 1966., Mercedes-Benz Universal uvršten je u službeni Mercedes-Benzov prodajni program. Ovaj karavan je sagradio IMA, belgijski partner, na osnovi 200 D i 230 S modela. Unatoč inovacijama kao što su djeljivi nasloni sjedala straga, samonivelirajući stražnji ovjesi i dodatni treći red sjedala, ova se varijanta pokazala neuspješnom. Naime, samo je 2754 komada izrađeno u godinama do 1969. i razvoj nasljednika je napušten. Desetak godina kasnije, razmišljanja i potrebe kupaca su se promijenili i serijskom proizvodnjom modela 123 započela je duga priča o uspjehu. Od travnja 1978., preko milijun karavana je napravljeno do danas.
U Njemačkoj je karavan poznat kao “T-Modell”, a iako je “T” sugestija prema turizmu i transportu, sve je češća asocijacija trendsetter. Za Mercedes-Benz, karavanski model je sastavni dio segmenta luksuznih vozila i ima vjerne obožavatelje, posebno u Njemačkoj. Dokaz su i T-modeli u svakoj generaciji E-klase. E-klasa karavan i dalje će biti jedan od favorita u svom segmentu: unatoč sportski padajućoj liniji krova nudi volumen prtljažnika do 1820 litara i dovoljno prostora za glavu, ali i kretanje u stražnjem dijelu, tako da će krajem 2016. ponovno biti dostupan s trećim redom sjedala, sklopivom klupom za djecu.
Za početak novi karavan je dostupan kao E 200 s benzinskim motorom od četiri cilindra (135 kW/184 KS), E 220 d (143 kW/194 KS) s potpuno novorazvijenim četiricilindarskim dizelskim motorom, te E 250 koji isporučuje 155 kW (211 KS) i 350 Nm okretnog momenta. U četvrtom će tromjesečju 2016. uslijediti E 200 d sa 110 kW (150 KS), E 350 d koji ima dizelski motor sa šest cilindara i E 400 4MATIC koji generira 245 kW (333 KS) i 480 Nm okretnog momenta. Od lansiranja na tržište svi modeli su standardno opremljen novim 9G-TRONIC devetstupanjskim automatskim mjenjačem.
Krajem godine stiže i AMG izvedba s 295 kW (401 KS), 3,0-litrenim V6 turbo motorom, 9G-TRONIC automatskim mjenjačem, AMG Performance 4MATIC pogonom na sve kotače i specifičnim sportskim ovjesom.
via : http://zumzumauto.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment