Juri, koči, leži, šalta ukratko i jezgrovito to bi bilo to. Nema se što dodati niti oduzeti. Savršen automobil. Prošloj E klasi moglo se štošta prigovoriti. Motor je bio snažan ali bučan i neuglađen. Sada je to sređeno. Novi motor 220 D sa 194 PS je tih, elastičan, moćan, prava jurilica a troši malo 3,8 litara na sto pređenih kilometara. Divota. Mjenjač je prije bio automatik s pet sporo šaltajućih brzina, kasnije sedam.
Sada je i to sređeno. Novi devetbrzinski automatski mjenjač s dvije spojke mijenja brzine trenutno a mekano, bez trzaja. Npr. VW DSG je brz ali trza pri mijenjanju brzina osobito kod prve i druge. Naravno kod punog gasa.
Novi Mercedesov ovjes odlično je dorastao veličini, masi i volumenu. Nema više naginjanja i nekontroliranog zanošenja. U kočnice se možete pouzdati bez obzira pri kojoj brzini naglo kočili.
Vozi ugodno bez obzira dali je brzina 90, 190 ili 250. Na 190 dolazi odmah a isto tako nastavlja i prema 250. Mirno i tiho bez podrhtavanja karoserije ili volana. Savršen automobil. Ako ga vozite polako užitak je pregolem.
Unutrašnjost je lijepo napravljena sjedala su točno po mjeri. Cijeli je tu niz pomagala pri vožnji a novi displej je fantastičan. Mala zamjerka ide na vanjski dizajn. C, E i S sada su potpuno isti. Razlikuju se samo po veličini. Čak niti ja ih ne razlikujem.
E-klasa karavan i dalje će biti jedan od favorita u svom segmentu. Unatoč sportski padajućoj liniji krova nudi volumen prtljažnika od 1820 litara i dovoljno prostora za glavu, ali i kretanje u stražnjem dijelu, tako da će krajem 2016. ponovno biti dostupan s trećim redom sjedala i sklopivom klupom za djecu.
Za početak novi karavan dostupan je kao E 200 s benzinskim motorom od četiri cilindra (135 kW/184 KS), E 220 d (143 kW/194 KS) s potpuno novorazvijenim četiricilindarskim dizelskim motorom, te E 250 koji isporučuje 155 kW (211 KS) i 350 Nm okretnog momenta. U četvrtom će tromjesečju 2016. uslijediti E 200 d sa 110 kW (150 KS), E 350 d koji ima dizelski motor sa šest cilindara i E 400 4MATIC koji generira 245 kW (333 KS) i 480 Nm okretnog momenta. Od lansiranja na tržište svi modeli su standardno opremljen novim 9G-TRONIC devetstupanjskim automatskim mjenjačem.
Krajem godine stiže i AMG izvedba s 295 kW (401 KS), 3,0-litrenim V6 turbo motorom, 9G-TRONIC automatskim mjenjačem, AMG Performance 4MATIC pogonom na sve kotače i specifičnim sportskim ovjesom.
via : http://zumzumauto.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment